خبرگزاری کار ایران

با انتشار توییتی صورت گرفت؛

تبریک استاندار قزوین بابت کسب مدال طلای جهان توسط وزنه بردار قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۹۷

استاندار قزوین با انتشار توییتی کسب مدال طلای جهان توسط میر مصطفی جوادی وزنه بردار شایسته قزوینی در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، درپی کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان توسط مصطفی جوادی ورزشکار شایسته قزوینی، محمد‌مهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار توییتی این افتخار آفرینی را تبریک گفت.

متن توییت پیام تبریک استاندار قزوین به این شرح است:

"کسب عنوان قهرمانی جهان در رشته وزنه‌برداری، ازسوی میر مصطفی جوادی ورزشکار ارزنده استان را به ایشان و مردم ورزش دوست استان قزوین تبریک می گویم، منتظرافتخار آفرینی های بیشتر ورزشکارانمان در بازی‌های آسیایی چین هستیم."

میر مصطفی جوادی وزنه بردار شایسته قزوینی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال طلای دوضرب و مجموع دسته 89 کیلوگرم را کسب کرد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در عربستان دنبال شد و در دسته ۸۹ کیلوگرم مصطفی جوادی ملی‌پوش قزوینی کشورمان در حرکت دو ضرب با ثبت رکورد ۲۱۵ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد.

جوادی با ۳۸۴ کیلوگرم، مدال طلای مجموع را نیز کسب کرد و در یک ضرب با رکورد ۱۶۹ کیلوگرم در جایگاه پنجم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز