خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

هلال احمر قزوین برای تعطیلات در آماده‌باش کامل قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۷۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در سه روز تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر جمعیت هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار دارد و ۳۰۰ نفر داوطلب و نیروهای هلال احمر در پایگاه‌ها و تیم واکنش سریع فعالیت خواهند داشت.

حسین خوئینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر در تعطیلات پایانی ماه صفر گفت: جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در راه‌های مواصلاتی، پایگاه‌های بین شهری و پایگاه کوهستان مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: ۱۶ پایگاه در این ایام فعالیت دارند و امسال دو تیم واکنش سریع هم در مرکز استان حضور دارند.

وی عنوان کرد: البته آمادگی و خدمات هلال احمر که توسط داوطلبان و نیروهای ما انجام می‌شود منحصر در جاده‌ها نیست و برای انواع حوادث آمادگی داریم.

این مسئول اضافه کرد: نیروهایی که در تعطیلات هستند و شیفت آن‌ها نیست هم به خاطر سفرهایی که برای شهادت امام رضا(ع) و برگشت زائرین اربعین داریم و شلوغی مسیرها، آنکال هستند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به تعطیلات و شلوغ بودن جاده‌ها از رانندگان درخواست می‌شود برای کاهش حوادث قوانین رانندگی، فاصله طولی و سرعت مجاز را رعایت کنند، همچنین باتوجه به پیش‌بینی احتمال بارش درخواست داریم از حضور در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز