خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

نخبگان قزوین برای طرح‌های خود به بخش خصوصی تکیه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۴۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بخش خصوصی ظرفیت عظیم و نامحدودی برای حمایت از طرح‌های نخبگانی را در اختیار دارد و شایسته است نخبگان و پژوهشگران استان برای پیشبرد طرح‌های پژوهشی خود بر امکانات بخش خصوصی تکیه کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی رحمانی در نشست با جمعی از جامعه نخبگان و استعدادهای برتر استان قزوین گفت: منابع مالی بخش دولتی محدود است و تنها می‌تواند نقش حلقه واسط بین نخبگان و بخش خصوصی را ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: همچنین از طرفی بخش عمده‌ای از بودجه‌های حمایتی از نخبگان در استان تهران متمرکز شده و امکانات و نحوه خدمات‌دهی متفاوت در استان تهران از علل مهاجرت نخبگان به آن استان و ارائه خلاقیت‌ها و ایده‌هایشان در پایتخت است.

وی اظهار کرد: بسیاری از نخبگان دغدغه شغل دایمی دارند و منظور آن‌ها حضور در بدنه‌ دولت است، این در حالی است که ظرفیت استخدامی دولت بسیار محدود است و در مقابل صنایع ما به شدت با معضل نبود نیروی‌کار متخصص دست و پنجه نرم می‌کنند، نخبگان و استعدادهای برتر با حضور در صنایع می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کرده و راه‌حل برون رفت صنایع از معضل نبود نیروی انسانی کارآمد باشند.

وی اضافه کرد: شایسته است جامعه نخبگانی با استعداد و توانمندی که در اختیار دارند در بررسی مسائل زنجیره‌ای و خوشه‌ای استان همچون زیتون، کفش و زنجیره انرژی کمک حال دولت‌مردان و تصمیم‌گیران استان قزوین باشند، قطعا نگاه نخبگان در راهبرد حل مسائل استان می‌تواند نوید بخش حرکت‌های نو و امیدآفرین در سطح استان به خصوص در حوزه اقتصادی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز