خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه بین‌المللی قزوین برای آینده انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۹۰

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: دانشگاه در حوزه انرژی تجدید پذیر ورود جدی داشته؛ همچنین می‌توان از ظرفیت پژوهشکده آینده پژوهی برای برنامه‌ریزی آینده انرژی کشور استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با شرکت توزیع برق استان قزوین در سالن جلسات معاونت پژوهشی و فناوری این دانشگاه برگزار شد. 

سید علی قاسم‌زاده در این جلسه اظهار کرد: جامعه محوری رویکرد اصلی دانشگاه‌های نسل چهارم بوده و حضور در عرصه صنعت و اجتماع، رویکردی است که دانشگاه در پیش گرفته است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بیان کرد: دانشگاه امام(ره) در حوزه صنعت و اجتماع درحال حرکت بوده و اغلب سازمان‌هایی که در حوزه‌های مختلف پژوهشی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز به مساعدت دانشگاه دارند از ظرفیت دانشگاه استفاده می‌کنند. 

وی افزود: استادان دانشگاه امام(ره)، تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در حوزه های صنعتی داشته‌اند و استادان دیگری نیز در دانشگاه حضور دارند که پروژه‌های کلان کشور را اجرا می‌کنند، لذا می‌توان از ظرفیت دانشجویان و استادان در شرکت توزیع برق استان استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه طرح فرصت مطالعاتی استادان می‌تواند برای تامین نیازهای صنایع اجرایی شود عنوان کرد: ظرفیت‌های دیگری از جمله استادان برق و مکانیک و تجهیزات مناسب آزمایشگاهی در دانشگاه وجود دارد.

وی افزود: همچنین دانشگاه در پروژه کلان چشمه نور فعالیت داشته و اثرگذار است که در مجموع وجود این ظرفیت‌ها می‌تواند در حوزه برق استان نیز نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز