خبرگزاری کار ایران

بخشدار بشاریات خبر داد؛

شتاب توسعه زیرساخت‌ها روستایی در بخش بشاریات آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۷۷۱

بخشدار بشاریات گفت: به رغم اینکه در ادوار مختلف فعالیت‌های خوبی در روستاهای بخش بشاریات انجام شده است اما در دولت سیزدهم توسعه روستاها در بخش بشاریات شتاب بسیاری خوبی پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محسن موسوی‌پور با بیان اینکه در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهای مختلفی برای رفع محرومیت روستاها تاسیس شد، اظهار کرد: با توجه به بی‌توجهی رژیم پهلوی به روستا قبل از انقلاب غبار محرومیت سیمای روستاها را در برگرفته بود و بسیاری  از روستا از حداقل  امکانات بی‌بهره بودند به همین دلیل روستاییان مجبور به مهاجرت می‌شدند.

بخشدار بشاریات افزود: از جمله نهادهای که به فرمان امام برای رفع محرومیت در روستا تاسیس شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امروز بخشی از اجرای پروژه‌های عمرانی روستا مربوط به وظایف و اختیارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

این مقام تصریح کرد: بنیاد مسکن در جهت رفع محرومیت روستاهای بخش بشاریات همکاری و تعامل بسیاری خوبی با بخشداری داشته است و در واقع نقش بنیاد در رفع محرومیت‌های روستا با اجرای پروژه‌های زیر سازی و آسفالت معابر روستا، جدول گذاری و ... برجسته بوده است. 

بخشدار بشاریات تاکید کرد: به پاس خدمات و اهتمام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رفع محرومیت زدایی روستاهای بخش بشاریات، ۱۱ معبر در روستاهای این بخش به نام این نهاد مقدس نامگذاری و مزین شد.

وی افزود: به پاس ارج نهادن تلاش‌های همه جانبه این نهاد انقلابی برای تامین مسکن محرومان، توسعه و عمران آبادانی روستایی بخش که به برکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی در روستاها برطرف شده، این موضوع انجام شده است.

موسوی پور یادآور شد: نامگذاری معابر و نصب تابلو‌های مزین به تصاویر شهدا و ارگان‌های خدمت‌رسان به محرومان در دستور کار دهیاری‌های روستاهای بخش بشاریات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز