خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

درخشش هنرستان‌های قزوین در رویداد ملی ساخت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۷۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هنرجویان هنرستان‌های استان در اولین رویداد ملی جوانه‌ها - ساخت ایران و همچنین در سناریونویسی تولیدات و خدمات هنرستان‌های رتبه‌های اول و سوم و برگزیده را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی گفت: هنرجویان هنرستان‌های قزوین از بین چهار اثر برگزیده بخش رویداد ملی جوانه‌های هنرستان‌های کشور موفق به کسب ۲ رتبه اول و سوم کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: ۱۶ اثر با داوری‌های صورت گرفته از سوی دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش وزارت، در ذیل این نمایشگاه با عنوان رویداد ملی جوانه‌ها حضور داشتند، در حاشیه این نمایشگاه دوره آموزشی بوم کسب و کار نویسی و نحوه ارایه طرح‌ها، ویژه هنرجویان برگزیده کشوری برگزار شد.

وی عنوان کرد: بنیامین مازیار افشار هنرجوی رشته مکانیک خودرو هنرستان کتاب مبین ناحیه یک با ارائه ساخت ماشین آفرود در این رویداد ملی موفق به کسب رتبه اول کشوری و فاطمه عبدی نسب هنرجوی رشته انیمیشن هنرستان ابوطالب تقوی ناحیه یک با ارائه طرح انیمیشن سازی و طراحی شخصیت موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین از بین آثار منتخب استانی از تولیدات هنرستان‌های استان قزوین که به نمایشگاه «ساخت ایران» ذیل رویداد ملی الف تا راه یافته بود، همکاران هنرستان‌های قزوین موفق به کسب ۲ رتبه برگزیده کشوری از بین ۸ اثر برگزیده بخش جشنواره سناریونویسی تولیدات و خدمات هنرستان‌های کشور شدند.

وی تصریح کرد: هنرستان‌های زنده یاد پروین و فرزانه ناحیه یک در جشنواره سناریویسی در ذیل رویداد ملی الف تا- ساخت ایران، حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

سیاهکالی مرادی افزود: ۱۶ اثر با داوری‌های صورت گرفته از سوی اداره آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان قزوین، از میان بیش از ۵۰ اثر ارسالی تولیدات و خدمات هنرجویان هنرستان‌های نواحی و شهرستان‌های ۱۴ گانه استان برگزیده شدند و ۱۱ اثر در مرحله کشوری پذیرفته و در این نمایشگاه غرفه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز