خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه‌های علمیه استان:

آموختن زبان‌های خارجی برای تبلیغ مفاهیم دینی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۲۰

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین گفت: در راستای تبلیغ مفاهیم دینی آموختن زبان‌های مختلف ضرورت دارد و باید در این راستا دوره‌های تخصصی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام اصغر عرفانی در آیین افتتاحیه دوره‌های مهارتی و دانش‌افزایی که با حضور مسئولان کشوری حوزه علمیه برگزار شد، گفت: در دنیای امروز زبان‌های خارجه ابزاری مهم برای انتقال حقایق و ارتباط با محیط‌های بین المللی به شمار می‌آید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه اسلام را دینی ابدی و پاسخگوی نیازهای فطری تمام انسان‌ها می‌دانیم باید بتوانیم پیام آن را به سایر زبان‌ها ترجمه و منتقل کنیم و از این رو دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه به جایگاه حوزه باید به روز باشد و نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم به این موضوع تاکید دارند و مرکز امور بین الملل حوزه به طور هدفمند امکانات را برای مبلغان فراهم می‌کند.

این مسئول ادامه داد: البته تولید محتوا هم در کنار زبان اهمیت دارد که برای تاثیرگذاری باید توسط افراد متخصص به آن پرداخته شود، همچنین برای عملکرد بهتر توجه به فضای مجازی هم اهمیت دارد.

عرفانی اظهار کرد: همانطور که در داخل به جهاد تبیین نیاز داریم در عرصه بین الملل هم به این موضوع نیاز داریم و در این راستا تولید محتواهای  مختلف در دستور کار قرار دارد و در سال گذشته در راستای تبیین فلسفه غدیر کلیپ‌هایی به زبان‌های مختلف تولید شد.

این دوره آموزشی به مدت سه روز و با حضور 76 طلبه آشنا با زبان‌های خارجی از هفت استان حضور دارند.

این دوره توسط مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و همکاری مرکز ارتباطات و بین الملل استان قزوین در مدرسه علمیه امام صادق (ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز