خبرگزاری کار ایران

باشگاه سایپا ادعا کرد:

جعلی بودن کارت معافیت بازیکن شمس‌آذر توسط نظام وظیفه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۴۶۳

رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا به تشریح جلسه شکایت این تیم از شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز دارای کارت جعلی سربازی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بهنام ابوالقاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا در حاشیه برگزاری جلسه کمیته انضباطی در پرونده شکایت این تیم از بازیکن شمس‌آذر قزوین مدعی شد: در این جلسه مدیرعامل و سید مجتبی حسینی بازیکن شمس‌آذر یک‌سری صحبت‌هایی کردند که از واقعیت به دور بود و نظام وظیفه تاکید کرده که کارت این بازیکن جعلی است. در جلسه عصبانی شدم و بیرون آمدم. امیدوارم بتوانیم حق سایپا را بگیریم.

ابوالقاسم‌پور افزود: بازیکن شمس‌آذر مدعی است که کارت جعلی بدون هماهنگی از طریق پست برای او ارسال شده است؛ اگر اینطور است ما اینقدر شهید لب مرز داده‌ایم و آنها هم می‌توانستند که در خانه بنشینند و کارت پایان خدمت برای شان پست شود! کمیته انضباطی ما کمیته‌ای سالم است و رسیدگی خواهد کرد. یک ماه و نیم است که دستگاه‌های نظارتی و امنیتی پیگیر هستند و این باند باید شناسایی و با آن برخورد شود.

وی با اشاره به صحبت‌های ضدونقیض این بازیکن درباره دلیل دریافت کارت جعلی پایان خدمت اظهار کرد: این بازیکن دو سال در شمس آذر بازی کرده و مدعی است که ناراحتی قلبی دارد. من سال ۹۴ که یکی از رگ‌های قلبم را باز کردند و فنر هم نگذاشتند، وقتی برای تست پزشکی به ایفمارک رفتم، پزشک مسئول بلافاصله بعد از تست با دستگاه گفت که بیماری قلبی دارم و باید از دکتر تائیدیه بگیرم تا کارت بازی صادر شود. چطور این بازیکن به‌رغم داشتن مشکل قلبی کارت بازی گرفته است؟ این بازیکن یک بار می‌گوید دیسک کمر دارد و و بار دیگر می‌گوید بیماری قلبی دارد!

رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا افزود: بندی که براساس آن کارت جعل شده، دلیل معافیت را مشکل مغزی اعلام کرده که اعضای کمیته انضباطی به آن می‌خندند! این بازیکن هر لحظه یک حرف می‌زند و یک تیم پشت این کار است.

ابوالقاسم‌پور درباره اینکه باشگاه شمس‌ آذر مدعی است که در این پرونده تقصیری ندارد، گفت: این درست، اما آنها برای گرفتن کارت بازیکن باید تائیدیه ایفمارک و نظام وظیفه را بگیرند و به نظر می‌رسد برخی این وسط شیطنت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی باید تا آخر وقت امروز رای بدهد، اضافه کرد: دو تیم بلاتکلیف هستند. سایپا هنوز بازیکن نگرفته و شمس آذر هنوز پاداش نداده است و همه این موضوعات به دو تیم ضربه می‌زند و ما جز حق‌مان چیزی نمی‌خواهیم. این بازیکن سه سال با کارت جعلی در این تیم بازی کرده است، مگر می‌شود کسی نفهمد؟! مدیرعاملی که امسال آمده است باید دستور می‌داد همه مدارک بازیکنان بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز