خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اقتصادی استاندار قزوین از واحد صنعتی کیان الماس الموت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۴۷

معاون اقتصادی استانداری قزوین در راستای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از شرکت کیان الماس الموت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین به همراه حجت‌اله مددخانی سرپرست فرمانداری آبیک، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت و تعدادی از مدیران استانی از واحد صنعتی کیان الماس الموت مستقر در بخش مرکزی شهرستان آبیک بازدید کرد.

علی رحمانی در این بازدید اظهار داشت: شرکت الماس الموت طرح های توسعه خوبی در دستور کار دارد از جمله این طرح‌ها، طرح جدید بسته بندی مواد غذایی است.

وی افزود: تسهیل در امور زیر ساخت‌ها و تهیه مواد اولیه این واحد تولیدی، موضوعاتی است که در راستای رشد تولید توسط دستگاه های ذیربط در استان و شهرستان پیگیری خواهد شد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: در صورت اجرای طرح توسعه در این واحد برای ۲۵۰ نفر دیگر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: درصورت استقرار تکنولوژی جدید در این واحد، این تکنولوژی کمک بزرگی در حوزه زیست محیطی و بازیافت خواهد داشت.

در این بازدید ضمن بررسی مشکلات این واحد، برای رفع موانع تولید تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شرکت کیان الماس الموت با ۲۵۰ نفر نیرو کار در زمینه تولید کارتن فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز