خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی خبر داد؛

آغاز به کار نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۲۷

نمایشگاه خانه و کاشانه عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در این مراسم گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات خود را در زمینه ملزومات منزل، تجهیزات آشپزخانه و مبلمان عرضه می‌کنند.

احمد خورگامی افزود: نمایشگاه خانه و آشپزخانه به مدت پنج روز تا ۱۶ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۷۸ مشارکت کننده از استان های قزوین، زنجان، همدان، اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و گیلان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

به گفته این مسئول، دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف‌کنندگان به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهدف برگزاری این رویداد نمایشگاهی است.

خورگامی خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی،فرش دستباف و ماشینی، تابلوفرش دستباف و ماشینی، صنایع چوبی، منسوجات، شیرآلات، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری، لوازم برقی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه فوق دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز