خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ؛

باشگاه سایپا از قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شکایت کرد / استفاده غیرمجاز از یک بازیکن در 9 مسابقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۶۲

باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان بررسی دقیق شرایط یکی از بازیکنان شمس آذر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این نامه اعتراضی باشگاه سایپا به حضور مجتبی حسینی بازیکن تیم فوتبال شمس‌آذر در 9 مسابقه لیگ دسته اول معترض شده و معتقد است این بازیکن در حالی که مشمول خدمت سربازی بوده است، با پیراهن شمس آذر به میدان رفته است.

در ادامه این نامه آمده است که بازیکن نامبرده با همکاری باشگاه شمس آذر از طریق جعل، تزویز و استفاده از سند مجعول، فدراسیون را فریب داده و در مسابقات به میدان رفته است و خواستار اعلام نتیجه 3 بر صفر در بازی‌هایی شده که مجتبی حسینی به میدان رفته است.

رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال شمس آذر با کسب 70 امتیاز قهرمان شد و پس از این تیم استقلال خوزستان با 57 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و به لیگ برتر راه یافت.

با توجه به محتوای نامه باشگاه سایپا، مدارک جعل اسناد با تایید سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ ارسال شده است و حالا باید دید که باشگاه قزوینی و همینطور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون چه واکنشی به آن خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز