خبرگزاری کار ایران

با اقدامات مرکز درمان ناباروری؛

آرزوی 88 زوج قزوینی برای فرزند دار شدن تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۱۷

رئیس مرکز درمان ناباروری بیمارستان ولایت قزوین گفت: در یک سال گذشته در مرکز درمان ناباروری استان قزوین 88 خانواده در آرزوی فرزند، با استفاده از تکنیک‌های نوین پزشکی، فرزند دار شدند.

به گزارش ایلنا، حمیده پاک نیت گفت: در یک سال گذشته 16 مورد زایمان موفق در کلینیک درمان ناباروری مرکز آموزشی و درمانی ولایت قزوین برای زوج های نابارور مراجعه کننده به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز درمان ناباروری بیمارستان ولایت قزوین گفت: شاخص موفقیت درمان ناباروری در جهان ۲۵ درصد است که با تلاش تیم درمانی و پزشکان و متخصصان، شاخص موفقیت این مرکز به ۳۷ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: 26 مورد IVF ، 62 مورد IUI، یک‌هزار و 100 مورد اسپرموگرام، یک‌هزار و 200 مورد سونوگرافی واژینال، در یک سال پس از راه اندازی، برای درمان ناباروری در مرکز به انجام رسیده است.

این مسئول اظهار کرد: در این مرکز بیش از یک‌هزار و 200 پرونده ثبت شده؛ همچنین در این کلینیک امکان اهدای جنین برای زوج‌هایی که امکان باروری ندارند، ایجاد شده و بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی به صورت حمایتی پرداخت و متقاضیان و مراجعین فقط ۱۰ درصد را پرداخت می‌کنند.

وی یادآور شد: این مرکز از خرداد سال 1401 به بهره‌برداری رسیده است و یکی از پتانسیل‌های اصلی حوزه سلامت استان قزوین در زمینه توسعه توریسم درمانی نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز