خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

نقش جوانان در هیأت‌های اندیشه‌ورز شهرستان البرز افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۳۵

فرماندار شهرستان البرز گفت: فرمانداری باید در هیأت‌های اندیشه‌ورز کار کند و جوانان باید نقش پر رنگی در آن داشته باشند؛ همچنین مجموعه فرمانداری، آماده بررسی همه مصادیق مطرح شده به صورت موضوعی است و از این موارد نیز جهت شفاف سازی استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز، مصطفی غفوری در نشست صمیمی با جوانان شهرستان البرز گفت: حضور جوانان در امور اجرایی کشور، الگویی است که دولت در پیش گرفته و این موضوعی است که بسیار دارای اهمیت و قابل افتخار است که باید همه ما در این مسیر حرکت و موانع آن را برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان البرز افزود: حرکتی که دولت آغاز کرده است، با توجه بر عملکرد و کم کاری‌های گذشته، مسیری بسیار دشوار است؛ اما قطعاً با همت جوانان انقلابی، دولت به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدآفرینی که رهبری به آن تأکید دارند، موضوعی بسیار مهم و دارای اهمیت است که باید برای تحقق آن در همه ابعاد برنامه ریزی شود؛ قطعاً اقداماتی که توسط دولت به ویژه در راستای روابط خارجی صورت گرفته که ارزش پاسپورت ایرانی یکی از ثمرات آن محسوب می‌شود، یا اصلاحات اقتصادی که بعد از چندین سال از مصوب شدن قوانین و بعد از گذشت چند دولت اجرایی شده است؛ نوید بخش آینده‌ای با ثبات برای کشور عزیزمان است؛ لذا برای تبیین این موضوعات باید کارهای بنیادین، با حضور جوانان صورت گیرد.

غفوری در خصوص ارتباط دولت با مردم گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد که یکی از اهداف اصلی دشمن، متوقف کردن حرکت دولت در مسیر خود بود که مردم انقلابی خود مانع تحقق اهداف خبیثانه دشمنان شدند و دولت هم باید با تدابیر مناسب بدون وقفه و نقص به حرکت خود ادامه دهد.

وی افزود: دیدگاه ما حضور در میان مردم است و سعی کرده‌ایم تا در همه ابعاد در میان مردم باشیم چرا که خود را برآمده از مردم می‌دانیم و برای همین مردم باید در تلاش باشیم؛ الگوی ما در این موضوع شخص رئیس جمهور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز