خبرگزاری کار ایران

درخشش کارشناس نیروگاه شهید رجایی در جشنواره ملی امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۱۹۸

کارشناس بهره‌برداری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی که با ارائه طرحی در حوزه اصلاح سیستم کنترل توربین‌های گازی، در سی و چهارمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تلاش، حضور یافته بود، با پذیرش آن از سوی کمیته ارزیابی و داوری این جشنواره، عنوان کارگر نمونه ملی را در سال 1401 کسب کرد.

به گزارش ایلنا، مجید علیزاده مقدم، کارشناس بهره‌برداری نیروگاه سیکل ترکیبی به دلیل کسب عنوان کارگر نمونه ملی در سی وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از سوی رئیس جمهور، لوح تقدیر دریافت کرد.

در لوح اهدایی رئیس جمهور به مجید علیزاده مقدم آمده است:

"توفیق یک مجموعه درارتقای عملکرد وکسب موفقیت و پیشرفت بدون تردید وابسته به همت والا واحساس مسئولیت کلیه عناصر فعال آن مجموعه است که با مشارکت جمعی و تمرکز براهداف مشترک درجهت نیل به نتیجه مطلوب ومثمرثمر به شکلی هماهنگ و منسجم به فعالیت می‌پردازند.

به پاس زحمات خالصانه و ارزشمند جنابعالی درمجموعه اقتصادی کشور، احساس مسئولیت در رفع موانع رشد اقتصادی، کمک به بهبود فرآیند تولید و افزایش بهره‌وری درحیات اقتصادی و اجتماعی این مرزو بوم، لوح تقدیر سی وچهارمین جشنواره ملی امتنان ازکارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سال 1401 به شما تقدیم می‌گردد.

امیداست همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های آن جناب در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور نیل به تمدن نوین اسلامی وایران قوی باشیم."

این کارشناس نیروگاه، علاوه بر دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهوری از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، استاندار قزوین و مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی قزوین لوح تقدیر دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز