خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

دوره‌های آموزشی اتحادیه عکاسان و فیلمبردارن قزوین تداوم خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۳۶

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران قزوین گفت: باتوجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی، برنامه‌های آموزشی در اتحادیه عکاسان پیگیری می‌شود و دوره‌های مختلفی را پیگیری خواهیم کرد.

مسعود فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اهمیت توانمندسازی اعضای اتحادیه عکاسان گفت: یکی از شعارهای ما در انتخابات آموزش بود و در دوره جدید، آموزش حتما در برنامه‌های اصلی اتحادیه قرار دارد.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران قزوین ادامه داد: اولین آموزش بعد از عید در حوزه پهپاد بود و اولین برنامه درون استانی هم با حضور استاد شفیع خانی که از اساتید عکاسی و فیلم‌برداری استانی و کشوری است برگزار شد.

وی عنوان کرد: استقبال خوبی صورت گرفت و حدود ۱۳۰ نفر از علاقمندان هنر عکاسی در این دوره شرکت داشتند و حتی تعدادی از هنرمندان از استان‌های زنجان و گیلان هم حضور پیدا کردند.

فرجی گفت: در پایان این دوره با حضور مسئولان استان از پیشکسوتان عرصه عکس تجلیل شد.

در این دوره آموزشی که توسط اتحادیه عکاسان برگزار شده بود، اعضای اتحادیه در راستای ارتقای توانمندی اصول عکاسی و تصویربرداری را زیر نظر استاد شفیع خانی از عکاسان و فیلمسازان  باسابقه استان و کشور پشت سر گذاشته و مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

در مراسم پایان دوره هم مسئولان حاضر قول همکاری دادند؛ همچنین ساماندهی فعالیت عکاسان در فضای مجازی به علت فعالیت غیرمجاز افراد که کار را برای صنف عکاسان سخت کرده به عنوان مطالبه اتحادیه مطرح شد.

در پایان این مراسم از ۱۵ پیشکسوت عکس استان شامل 12 آقا و 3 خانم تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز