خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات قزوین تا نیمه اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۹۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره‌های رسانه‌های استان قزوین تا 15 اردیبهشت 1402 تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های استان گفت: محورها و موضوعات جشنواره آزاد بوده و موضوعات تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، امیدبخشی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، زن و خانواده، جمعیت و فرزندآوری، هویت ایرانی اسلامی، جنگ رسانه‌ای و شناختی، نشاط اجتماعی، جهاد تبیین، بحران آب و خشکسالی، آلودگی هوا، دشت قزوین، باغستان‌های سنتی قزوین، مدیریت شهری، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: این جشنواره در قالب‌های عنوان (تیتر)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، نماهنگ‌های خبری و بخش ویژه فعالان مجازی برگزار می‌شود.

فائزی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر که از بازه زمانی اول اردیبهشت 1400 تا 15 اردیبهشت 1402 تولید شده را ارسال کنند و تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان جشنواره در هر بخش به ترتیب ۵۰، ۳۰، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

فائزی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به ghazvin.pressfestival.ir مراجعه و یا آثار خود را به صورت چاپ شده به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، غیاث آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز