خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان:

دوره توانمندسازی برای دو هزار معلم قزوینی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۳۴

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی شهید همت با حضور ۲ هزار و ۲۴۰ آموزگار مشمول در سطح مناطق ۱۴ گانه استان توسط مربی راهبران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید یدالله حسینی گفت: مرحله دوم از فرآیند برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی در استان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در پنج محور فارسی اول، فارسی دوم و سوم، ریاضی چهارم و ریاضی پنجم و ششم و سواد دیجیتال، در سطح استان به اتمام رسید.

وی افزود: مرحله اول توانمندسازی و تربیت مربی راهبران منطقه‌ای با حضور ۲۴۰ نفر مربی راهبر در استان برگزار شد و مرحله دوم توانمندسازی در سطح مناطق، با حضور ۲ هزار و ۲۴۰ آموزگار از اسفند ماه ۱۴۰۱ شروع شد و این فرایند همچنان با حضور معلمان مشمول تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. 

این مسئول بیان کرد: از مهم ترین عوامل اجرای این طرح توانایی و قدرت شبکه سازی و پویا نگه داشتن شبکه در سطح استان، منطقه و مدرسه است و کلید موفقیت آن، نحوه تعامل مستمر و عالمانه این حلقه‌ها و جلوگیری از سستی و ضعف در ارتباط عمودی و افقی حلقه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز