خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۵۲

فرمانده انتظامی قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تبادل اطلاعاتی با پلیس استان های آذربایجان غربی و زنجان یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را توقیف کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز سه شنبه در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین با انجام تبادل اطلاعاتی، رصد و کنترل دقیق راه های ارتباطی استان از تردد یک دستگاه کامیون کانتینر چادردار حامل بار قاچاق مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و ایجاد ایست و بازرسی در آزاد راه قزوین - زنجان خودرو مورد نظر را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از کامیون متوقف شده ۷ هزار و ۳۱۱ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، ۱۵۵ ثوب پوشاک خارجی، یک هزار و ۲۰ دستگاه بارکد خوان، ۱۳ دستگاه یونیت تهویه مطبوع و یک دستگاه تجهیزات پزشکی فاقد مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند، پلیس با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز