خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

پویش "والد آگاه، فرزند ایمن" در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۶۸

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اجرای پویش پیشگیری از اعتیاد با عنوان «والد آگاه، فرزند ایمن» در استان قزوین خبر داد و گفت: این پویش با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور تلاش می‌کند به والدین یادآوری کند که با پیوند قوی بین آن‌ها و فرزندانشان خطر آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در خانواده کمتر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی دهباشی‌پور گفت: پویش پیشگیری از اعتیاد با عنوان «والد آگاه، فرزند ایمن» در مکان‌های عمومی و پرتردد، بیلبیوردها و فضای شهری، فضای مجازی، رادیو، تلویزیون، نصب پوستر پویش در سطح شهر با اعضای تیم‌های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: اهداف عملیاتی این پویش افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اطلاع‌رسانی به والدین در خصوص توجه به فرزندان است.

وی با بیان اینکه محور این پویش این است که آیا دوست فرزندت را می‌شناسی، تصریح کرد: پیشگیری از سوء مصرف مواد از طریق خانواده می‌تواند با پیشگیری و کاهش سایر رفتارهای ناسالم همراه باشد.

این مسئول به خط ملی اعتیاد اشاره کرد و گفت: مرکز خط ملی اعتیاد به شماره ( ۰۹۶۲۸) راهنمایی و اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد انجام می‌دهد و در صورت نیاز افراد را متناسب با نیازهایشان به مراکز درمان دارای مجوز رسمی ارجاع می‌کند.

وی ادامه داد: ساعات کار این مرکز ۸ صبح تا ۸ شب است و مردم می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۰۹۶۲۸ بدون کُد، با مرکز تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز