خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

75 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۵۴۳

معاون اشتغال و توسعه کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال جاری 75 میلیارد و 110 میلیون تومان تسهیلات اشتغال خانگی در قزوین پرداخت شده که معادل 85 درصد کل تسهیلات ابلاغی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی رحیمی گفت: در سال جاری 88 میلیارد و  800 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی به استان قزوین تخصیص یافته است.

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تا تاریخ 6 اسفند ماه 989 نفر در استان قزوین برای دریافت تسهیلات اشتغال خانگی به 4 بانک‌ عامل معرفی شده‌اند که حدود 90 درصد از این افراد یعنی 887 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی را از بانک‌ها دریافت کرده‌اند که مجموع تسهیلات دریافت‌ شده است.

وی عنوان کرد: میزان اشتغال پیش‌بینی‌شده در حوزه مشاغل خانگی یک‌هزار و 739 شغل بوده که با پرداخت 85 درصد سهم تسهیلات اشتغال خانگی استان قزوین تاکنون یک‌هزار و 736 شغل در استان قزوین ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه بانک‌ها همچنان در حال پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی هستند، گفت: برای تسریع در پرداخت این تسهیلات جلسات و کمیته‌های مستمری با حضور مدیران بانک‌ها در محل دفتر اداره کل اشتغال وسرمایه گذاری استانداری برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز