خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۰۵

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزیدگان هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا، آئین اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار با حضور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قزوین برگزار شد.

در بخش اصلی سرود، ترانه و تضعیف، زهرا سالاری از خراسان رضوی رتبه اول، رضا یزدانی از قم رتبه دوم، فاطمه بدیعی از اصفهان رتبه سوم را از آن خود کرده و رضا نیکوکار از گیلان و زهرا ساری از سیستان و بلوچستان شایسته تقدیر شدند.

حسین خزایی از کرمانشاه رتبه اول، اسماعیل محمدپور از گیلان رتبه دوم، سیدمحمد بابامیری از قم رتبه سوم و محمدحسین ابوترابی و عباس همتی از قزوین عنوان شایسته تقدیر را در بخش اصلی قالب کلاسیک به دست آوردند.

همچنین در بخش اصلی قالب نو و نیمایی، زینب رحمانی از خوزستان رتبه اول، مجتبی صفدری از گیلان رتبه دوم، زینب بندری از سمنان رتبه سوم را از آن خود کردند و مریم خراسانی مطلق از خراسان رضوی، سارا خلیفه از فارس و زلیخا بنی‌ایمان از فارس شایسته تقدیر شدند.

در بخش اصلی قالب ذهن، زبان کودک و نوجوان، زهرا محدثی‌خراسانی از خراسان رضوی، حسین عبدی از گلستان و طوبی زارع از یزد به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم و رسول شریفی و مهدی مردانی شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش بین‌المللی، آیات جرادی از لبنان، نادیا الحقانی از لبنان و عماد الکثری غراوی از خوزستان به ترتیب رتبه نخست تا سوم و احمد شهریار از پاکستان عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

در بخش ویژه علیرضا دهرویه از قم در قالب کلاسیک، ثریا عبدی از اصفهان در قالب نونیمایی و علی سلیمانی از گیلان در قالب سرود، ترانه و تصنیف شایسته تقدیر شدند.

در بخش شهدای قزوین نیز اسماعیل سکاک و محمدحسین ابوترابی برگزیده شدند.

همچنین در مراسم فوق، خانواده شهید شاعر حسین برزگرگنجی، شاعر رقیه آقایی مادر شهید زکریا شیری و شاعر یدالله هاشمی پدر شهید نبی‌الله هاشمی تجلیل شدند.

هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در قالب‌های مختلف و سه بخش اصلی شامل شاعران سراسر ایران بزرگ، بخش بین‌الملل شامل شاعران سایر کشور‌ها در زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو و بخش ویژه شامل شاعران خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین بخش‌های قالبی اشعار شامل کلاسیک، نو و نیمایی، سرود، ترانه و تصنیف و ذهن و زبان کودک و نوجوان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز