خبرگزاری کار ایران

در یک ماه گذشته؛

هشت دستگاه حفاری غیرمجاز در قزوین توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۵۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: در یک ماه گذشته هشت دستگاه حفاری غیرمجاز در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شده است.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده گفت: در راستای اجرای دستورالعمل شماره 4 طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با عنوان انجام خدمات گشت و بازرسی شبانه روزی جهت جلوگیری از تخلفات منابع آب سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد شرکت آب منطقه‌ای قزوین در بهمن ماه تعداد 3 هزار و 112 عملیات و بازدید از منابع آب سطحی و زیرزمینی، واحدهای آلاینده، آزادسازی تصرفات رودخانه، صدور ابلاغیه، اخطاریه و قبوض حق النظاره و تطبیق اطلاعات سامانه استعلام دوسویه آب و برق و همچنین همکاری با گروه انسداد چاه‌های غیرمجاز توسط گروه‌های گشت و بازرسی مستقر در واحدهای ستادی و شهرستانی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین افزود: در همین بازه زمانی و در یک اقدام کم سابقه با همکاری امورات شهرستان‌های تابعه، نیروی انتظامی، مراجع قضایی و گروه انسداد چاه‌های غیرمجاز دستگاه‌های حفاری غیرمجاز شناسایی شد.

وی از اهتمام ویژه این شرکت در برخورد با تخلفات در حوزه منابع آب‌های زیرزمینی و سطحی خبر داد و یادآورشد: این اقدامات در چارچوب قوانین و مقررات و درقالب طرح احیاء و تعادل بخشی و در راستای حفظ و حراست از منابع آبی در حال انجام است و بی تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولین استان و مراجع قضایی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز