خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی تخلیه مخازن مازوت نیروگاه لوشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۳۰

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:با تخلیه مخازن سوخت مازوت نیروگاه شهید بهشتی لوشان، ذخیره سوخت گازوئیل نیروگاه، بیش از 100 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و ریاست کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان گیلان گفت: با رایزنی های انجام شده، عملیات اجرایی تخلیه مخازن سوخت مازوت نیروگاه شهید بهشتی لوشان آغاز شد و در حال حاضر تانکرها در حال بارگیری و تخلیه مخازن هستند.

وی افزود: مخازن 30 میلیون لیتری سوخت مازوت نیروگاه شهید بهشتی لوشان که به دلیل عدم استفاده، سالیان درازی بود که بدون استفاده در مخازن سوخت نیروگاه ذخیره شد بود، با پیگیری های چندین ساله و رایزنی با مقامات کشوری و مسئولان ارشد استانی به نتیجه رسید و این مخازن تخلیه خواهد شد.

داراب زاده گفت: با تخلیه این مخازن، ظرفیت ذخیره سازی سوخت گازوئیل نیروگاه لوشان که 26000 لیتر می باشد به 56000 افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع افزایش 115 درصدی مخازن ذخیره سوخت نیروگاه ها را شاهد خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند و شبانه روزی «محمد علی ویشکایی» مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان گفت: این اقدام از بعد پدافند غیرعامل، اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از امکانات و داشته ها، بسیار حیاتی و استراتژیک بوده و با توجه به مسیر یخبندان ارسال سوخت به این نیروگاه، این اقدام در تامین برق مطمئن و پایدار نقش بسزا و حائز اهمیتی را دارد.

وی افزود: این اقدام موثر، حرکتی ارزشمند، افتخاری بزرگ و اثری ماندگار است که برای همیشه در کارنامه فعالیت های کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان گیلان ثبت خواهد شد.

 نیروگاه 360 مگاواتی لوشان در زمینی به مساحت 52 هکتار در شهرستان لوشان واقع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز