خبرگزاری کار ایران

معاون تعاون استان:

عرضه کالاهای تنظیم بازار به تعاونی‌های مصرف قزوین کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۵۱

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در استان قزوین برای فعال شدن تعاونی‌های مصرف دو فرصت فراهم شده که عرضه کالاهای تنظیم بازار در قالب نمایشگاه و کالاهای یارانه‌ای این دو مورد هستند و تعاونی‌ها با استفاده از این‌ها می‌توانند خود را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قاسم آقاعلیخانی در نشست هیأت رئیسه اتاق تعاون که در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: میزان فعالیت تعاونی‌های مصرف بعد از دهه 60 کاهش پیدا کرد و درحال حاضر تعداد انگشت شماری باقی مانده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در حوزه تعاون شرایط مطلوبی نداریم و باید تلاش کنیم به جایگاهی که حق تعاون است برسیم، البته در کنار عوامل بیرونی تعاونی‌ها هم از فرصت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده نکرده‌‌اند.

وی عنوان کرد: بخشی از ضعف‌هایی که در حوزه تعاون وجود دارد مربوط به مسائل داخلی است که مشکلات بزرگی را ایجاد کرده و هرچقدر نتوانیم ضعف‌ها را حل کنیم پای دستگاه‌های دیگر بیشتر به تعاون باز می‌شود و ضمن ایجاد بدبینی، حل مشکلات هم سخت‌تر می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: برای حل مشکلات تعاونی‌ها لازم است با مجموعه مدیریتی دستگاه‌های مرتبط تعامل ایجاد شود.

در این نشست مشکلات تعاونی‌های مصرف با حضور اعضای تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بررسی شد.

همچنین بنا شد در نشستی با حضور تعاونی‌های مصرف و مسئولین امر، نحوه مشارکت تعاونی‌ها در نمایشگاه کالاهای اساسی بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز