خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

300 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۶۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای بیش از 300 برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی اکبر موسوی با اشاره به شعار امسال دهه فجر «ایران استوار، 44 سال افتخار» معرفی دستاوردها و حماسه‌های انقلاب اسلامی را از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال کانون برشمرد و گفت: مخاطبان کانون نسل آینده ساز انقلاب هستند که باید با چیستی و چرایی این حماسه بزرگ اسلامی آشناتر شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین عنوان کرد: اجرای نمایش عروسکی «نمکی و دیو» برای مدارس و خانواده‌ها، برگزاری مراسم بزرگ‌داشت حماسه‌سازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موزه شهدای استان و آیین غبارروبی مزارشهدا، برگزاری طرح پیک امید، ساخت و ‌همخوانی یک سرود انقلابی با موضوع ایران در سطح استان، اجرای برنامه «هرشب، یک قصه» ازجمله برنامه‌های کانون پرورش فکری است.

مسئول کمیته تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: اجرای  ویژه برنامه بر روی کامیونت نمایش سیار کانون، اجرای طرح یاوران کتاب با محوریت کتاب‌های انقلابی، همکاری با عصر شعر دانش‌آموزی و فرهنگیان در راستای «کنگره بین المللی شعر ایثار»، اجرای نهمین جشن بزرگ بچه‌های آفتاب در قزوین و دیگر شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: کانون استان قزوین با برخورداری از ۲۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی به کودکان و نوجوانان سراسر استان خدمات فرهنگی،هنری و ادبی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز