خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:

کاهش مصدومان در اولویت فدراسیون پزشکی ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۷۰

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: کاهش تعداد مصدومان با آموزش و پیشگیری مربیان و ورزشکاران از جمله اهداف فدراسیون است و این موضوع جزء اولویت‌ها است تا نیاز به اقدامات درمانی مانند عمل جراحی کاهش پیدا کند و ورزشکاران آسیب دیده با اقدامات سرپایی درمان شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا نوروزی در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیأت پزشکی ورزشی استان که در سالن جلسات اداره کل وزش و جوانان برگزار شد، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه درمان ورزشکاران مصدوم را بر عهده دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در حال حاضر 3 میلیون و 100 هزار ورزشکار در سطح کشور دارای بیمه ورزشی هستند و می‌توانند از خدمات فدراسیون استفاده کنند.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف فدراسیون، ارتقای خدمات به ورزشکاران دارای بیمه است و به دنبال تجهیز امکانات هیأت قزوین و راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی هستیم تا ورزشکاران از مراجعه به پایتخت بی نیاز شوند.

این مسئول بیان کرد: تقویت امکانات هیأت‌های استانی از مواردی است که در فدراسیون دنبال می‌شود تا تمرکز زدای داشته باشیم.

نوروزی گفت: در حوزه مبارزه با دوپینگ هم نظارت و آموزش در اولویت قرار دارد و در همین راستا اطلاع رسانی درباره مکل‌های مجاز و سالم انجام می‌شود و در با اقدامات صورت گرفته ورزشکاران نا در مسبقات برون مرزی پاک بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز