خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

میزان جرایم خشن در قزوین 15 درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۹۹

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با رصد مجرمین حرفه‌ای و محکومین سابقه دار از سوی ضابطین قضایی، در 9 ماهه سال جاری میزان وقوع جرائم خشن در قزوین 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی درباره وقوع جرم سرقت در استان گفت: "قرارگاه پیشگیری و برخورد با سرقت" در دستگاه قضایی استان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه قابل توجهی در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شد و بر همین اساس میزان ورودی پرونده‌های سرقت در قزوین از ابتدای سال تاکنون 9 درصد کاهش داشته است و البته به این مقدار اکتفا نخواهیم کرد و باید تلاش‌ها بیشتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: جرائمی همچون ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو و آدم ربایی نیز در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 19 درصد و 22 درصد کاهش داشته است و این نتیجه اقدامات پیشگیرانه از سوی دستگاه قضایی و سایر نهادهای متولی است.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مجرمین جرائمی همچون سرقت و اقدامات مجرمانه مربوط به اراذل و اوباش با جدیت و قاطعیت در دستور کار دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی قرار دارد و قطعاً افرادی که مرتکب اینگونه جرایم شوند باید در انتظار برخوردهای سخت قضایی نیز باشند و محرومیت از نهادهای ارفاقی یکی از اقدامات بازدارنده دستگاه قضایی در خصوص این افراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز