خبرگزاری کار ایران

با بیش از ۴۵ مشارکت کننده صورت گرفت؛

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۱۴۲

نمایشگاه آرایشی، بهداشتی، پوست و مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی با حضور مسئولان در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، از تاریخ ۲۰ دی ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

آگاهی و اطلاع رسانی به عموم در زمینه سلامتی و بهداشت، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و فن آوری های مختلف در زمینه های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز، معرفی محصولات و تولیدات در حوزه ملزومات بیمارستانی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه فوق است.

همچنین بیش از ۴۵ مشارکت کننده از استان های قزوین، البرز، تهران، گیلان، خراسان، اصفهان، زنجان، همدان و آذربایجان شرقی، تولیدات و محصولات خود را در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

این نمایشگاه تخصصی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان و متخصصین دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز