خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۱۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی 20 دی ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی از 20 دی ماه در قزوین برپا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: این نمایشگاه تخصصی از تاریخ 20 لغایت 23 دی ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

خورگامی افزود: آگاهی و اطلاع رسانی به عموم در زمینه سلامتی و بهداشت، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و فن آوری های مختلف در زمینه های مرتبط با نمایشگاه، ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز، معرفی محصولات و تولیدات در حوزه  ملزومات بیمارستانی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

این مسئول یادآورشد: بیش از 45 مشارکت کننده از استان های قزوین، البرز، تهران، گیلان، خراسان، اصفهان، زنجان، همدان و آذربایجان شرقی، تولیدات و محصولات خود را در حوزه های تخصصی آرایشی و بهداشتی وتجهیزات پزشکی در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت: در روزهای اخیر عده‌ای با پخش شایعاتی مبنی بر اینکه این نمایشگاه ویژه مشارکت آرایشگران در نمایشگاه است، تلاش کردند تا از برگزاری این رویداد جلوگیری کنند که به اطلاع عموم می رسانیم این موضوع صحت ندارد.

خورگامی گفت: نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان و متخصصان دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز