خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۴۵

با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مسعود میرزاپور به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با صدور حکمی، مسعود میرزاپور را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم انتصابی آمده است: «بنابر تجربیات و توانمندی‌های جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک منصوب می‌شوید.

آنچه در اولویت اقدامات جنابعالی در این دوره مسئولیت است، بزرگداشت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تعامل مطلوب با این قشر فرهیخته است.»

 مسعود میرزاپور دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان در استان خوزستان، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مسئول مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین، بخشی از سوابق اجرایی فرهنگی و مدیریتی مسعود میرزاپور عنوان شده است.

فرماندار آبیک ضمن ابراز قدردانی از زحمات و خدمات فرحناز جهانتیغ رئیس سابق، از مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست با رویکردی عام و جهادی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری پیگیری، با قدرت و قوت اجرایی شده تا ارتقاء بیش از پیش شاخص‌های این حوزه را در شهرستان شاهد باشیم.

حامد فتوحی تاکید کرد: حوزه فرهنگ و هنر آبیک نیازمند حمایت و برخورداری‌های بیشتری است و ما نیز برآنیم کاستی‌های گذشته را با رویکردی نو و تحولی با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان ترمیم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز