خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه هنری استان قزوین:

اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۱۷

مدیر حوزه هنری استان قزوین گفت: جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان«مشق مادر» در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا امامقلی با اعلام این خبر گفت: اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا(س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان «مشق مادر» در حوزه هنری مراکز استان‌ها برگزار می شود.

امامقلی افزود: پانزده جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی برای ۱۵ هنرمند برتر و یکصد جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی برای ۱۰۰ هنرمند منتخب از جوایز اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران است.

مدیر حوزه هنری استان قزوین در خصوص قوانین اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان«مشق مادر» تصریح کرد: بداهه نویسی مشق مادر به صورت همزمان در روز میلاد حضرت فاطمه(س) از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به میزبانی حوزه هنری ۳۱ استان کشور برگزار می شود و بانوان خوشنویس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت www.artqazvin.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: فقط آثاری در بخش داوری جشنواره شرکت داده می شوند که در زمان برگزاری رویداد به صورت حضوری تولید شده و برچسب مشخصات هنرمند، پشت اثر الصاق شده باشد همچنین عبارات و اشعار مورد نظر در روز بداهه نویسی در اختیار هنرمندان حاضر قرار داده خواهد شد.

امامقلی گفت: آثار تولیدی پس از جمع آوری توسط حوزه هنری استان، مهر و موم شده و بلافاصله برای برگزاری جلسه داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند شد و در این راستا آثار فاقد برچسب و یا ارسال شده توسط هنرمند پذیرفته نخواهد شد.

وی افزود: هنرمندان می توانند آثار خود را در ابعاد و تکنیک دلخواه خلق کنند و رنگ مرکب، رنگ کاغذ، جنس کاغذ و انتخاب دانگ قلم اختیاری است و هنرمند باید ابزار کار خود را همراه داشته باشند.

این مدیر هنری اظهارداشت: آثار دریافتی عودت داده نمی شود و شرکت در رویداد به منزله پذیرش قوانین جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز