خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

قلع و قمع بناهای ویلایی غیرمجاز در اراضی کشاورزی آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۰۲۳

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: پنج مورد بناهای غیرمجاز ویلایی در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک از مطابق با قانون حفظ کاربری زمین های زراعی و باغی تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رحمان دوست با اعلام این خبر افزود: بناهای قلع و قمع شده شامل پنج مورد تغییر کاربری غیرمجاز در روستاهای یعقوب آباد و شهر قشلاق در شهرستان آبیک بودند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: عملیات قلع و قمع و تخریب بناهای غیرمجاز احداث شده با حضور نمایندگان دادستانی، عوامل انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد.

رحمان دوست یادآور شد: هرگونه فنس کشی، دیوارکشی، احداث اتاق و اتاقک، ایجاد زیرتانکری، نصب کانکس، ریختن مصالح ساختمانی و خرد کردن اراضی از مصادیق تغییر کاربری زمین های کشاورزی به شمار می رود.

به گفته وی، اراضی کشاورزی که در آنها بدون مجوز، تغییر کاربری و بنا احداث شود با هزینه مالکان باید به شرایط اولیه بازگردد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اراضی کشاورزی در کشور و این استان که سرزمینی خشک و نیمه خشک به شمار می رود، محدود بوده و آنها را باید برای حفظ امنیت غذایی جامعه و مقابله با دلال بازی زمین صیانت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز