خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در قزوین فعال شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۵۴

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به شرایط فعلی لازم است قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا فعال شود چرا که زیرسویه جدید شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در جمع کارکنان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در دوران کرونا، تصریح کرد: در ایام کرونا بار بزرگی بر دوش کادر درمان قرار داشت و با تلاش توانستیم کرونا را شکست دهیم.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: پیش‌بینی می‌شود که از بهمن ماه شدت این زیرسویه افزایش پیدا می‌کند بنابراین نیاز است امروز از مجموعه تجربیات گذشته استفاده شود تا رکورد دیگری در مدیریت پیک جدید داشته باشیم؛ مجموعه کارهایی که در حوزه پیشگیری لازم است باید در دستور کار قرار بگیرد و حوزه درمان و بیمارستان جدی‌تر باید به این مسئله ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور، بیان کرد: اقداماتی که صورت گرفت دارای عقبه طولانی بود و در جریانات اخیر شاهد بودیم که دشمنان جمهوری اسلامی تجربیات مختلف خود را در کنار هم قرار دادند و با مقیاسی عظیم علیه جمهوری اسلامی به کار بردند، به طوری که شاهد بودیم که دوباره گروه‌های تجزیه طلب را پای کار آوردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این ماجرا برخی تحلیل می‌کنند که سرمایه اجتماعی آسیب‌دیده و مسائل ریشه اقتصادی دارد؛ تاکید کرد: بخشی از این تحلیل‌ها درست است اما این‌ها مبنای جریانات نیست، گسل نارضایتی اجتماعی وجود دارد و دشمن روی آن سوار شده است اما علت اصلی وقوع حوادث این‌ها نبود؛ علت اصلی این است که در دو دهه اخیر آمریکایی‌ها به شدت دچار انفعال شدند و امروز در موضع انفعال دست به این اقدام زدند.

کاظمی خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان دادند که در برابر توطئه دشمنان ید واحده می‌شوند؛ آن‌ها دیدند که در اثر ادامه اقدامات جنگ ترکیبی، اغتشاش کف خیابان جوابی نمی‌گیرند دوباره وارد جنگ اقتصادی شدند؛ چرا که حوزه اقتصاد بیشترین نقش در روان جامعه دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ما ناترازی ارزی نداریم در حالی که در سال‌های گذشته ۹۶ تا ۹۸ دچار ناترازی ارزی شدیم و مصارف از درآمد ارزی پیشی گرفت؛ اقداماتی انجام شده که تأثیرات خوبی در حوزه اقتصادی دارد و باید با هوشیاری کار بزرگی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز