خبرگزاری کار ایران

راهیابی هفت قزوینی به بخش نهایی پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۴۷

براساس اسامی منتشر شده بخش نهایی پادکست قصه‌گویی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفت قصه‌گوی قزوینی در این فهرست معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، هیأت انتخاب بخش پادکست قصه‌گویی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌الملل قصه‌گویی، آثار راه‌یافته به مرحله نهایی را معرفی کرد.

براین اساس هفت قصه‌گوی استان قزوین شامل اعظم نوری‌زاده  با قصه (کره اسب و رودخانه)؛ مائده صالحی با قصه (این پسر چقدر کتاب می‌خورد)؛  طناز همت  با قصه (دکمه بازیگوش)؛ مائده طاهر با قصه (دیوار بلند)؛ نوشین نیکراه با قصه ( این همه تلق و ملق)؛ ملیکا دانشمند با قصه (بخشش) و نرگس عقیلی با قصه (گِرد و قلمبه) به جمع شرکت کنندگان راه یافته به بخش نهایی این رقابت پیوستند.

هیأت انتخاب بخش پادکست از بین یک‌هزار و 454 اثر ارسال‌شده به دبیرخانه، اسامی ۶۴ پادکست را به عنوان راه یافته به بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی اعلام کردند.

در نهایت برگزیدگان این بخش از جشنواره نیز به انتخاب هیات داوران نهایی در آیین پایانی جشنواره معرفی خواهند شد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دی‌ ۱۴۰۱در شهر یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز