خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان:

افزایش مهارت هنرجویان از الویت‌های فنی و حرفه‌ای قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۲۲

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی در جهت بالا رفتن مهارت هنرجویان یکی از الویت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای برای هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای قزوین است.

به گزارش ایلنا، سید محمود عرب در بازدید از هنرستان دخترانه هنرهای زیبای قزوین گفت: تلاش می‌کنیم زمینه استفاده رایگان هنرجویان از مراکز آموزشی دولتی در مجموعه فنی و حرفه‌ای فراهم شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: بعد از گذراندن دوره‌های مختلف فنی به تمامی هنرجویان گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این بازدید گفت: پویایی در هنر به معنی تولیدمحور بودن به صورت مستمر است و این پویایی مستلزم زیرساخت قوی و محکم است که با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای امیدواریم این مهم به عرصه نزدیک شود.

محمدحسین فائزی ادامه داد: وقتی تمامی امکانات در کنار خلاقیت هنرجویان با استعداد این هنرستان قرار بگیرد، حتما شاهد خلق آثار حیرت انگیزی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به شعار سالیان متوالی رهبری و همچنین حکم جهاد تبیین، باید با تمام قوا به نو سربازان عرصه هنر خدمت رسانی و کمک کرد تا نیروهای تازه نفس این میدان با نیرویی مضاعف در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز