خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

آب شرب روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۷۹

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آبفا و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور اقداماتی را در دست اجرا دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، فرمانده سپاه استان از روند خط انتقال آب شرب روستایی به طول ۶۰ کلیومتر در مجتمع قاقازان بخش کوهین و آسفالت راه روستای خرزان بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه این بازدید بیان کرد: بسیج سازندگی استان در حال احداث ۸ باب مخزن آب شرب و حفر یک چاه عمیق و اجرای ۴۹ کیلومتر خط انتقال آب در ۲۹ روستای مجتمع قاقازان از بخش کوهین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی این عملیات در طول ۶۰ روز ماموریت شبانه روزی اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور بسیجیان جهادگر هستیم.

وی عنوان کرد: ۴۳ گروه جهادی تخصصی از سطح استان قزوین در این امر مهم مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه‌های اجرای پروژه شده و همه پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج با همیاری مردم منطقه صورت می‌پذیرد.

رفیعی آتانی در ادامه در بازدید از پروژه آسفالت راه روستای خرزان و در توضیح این پروژه راه، تصریح کرد: راه روستای خرزان به طول ۷ کیلومتر است که مقرر شده با اعتبار اولیه‌ای که با مشارکت اداره کل راهداری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، ۲ کیلومتر آن را آسفالت کنیم و هم اکنون در حال انجام وعده‌ای که داده بودیم هستیم و ۵ کیلومتر بعدی این راه روستایی هم نیازمند تامین اعتبار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز