خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

توجه به امنیت غذایی پایدار در دستور کار دامپزشکی قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۲۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: امنیت غذایی پایدار یکی از مواردی است که باید دستور کار قرار گیرد و ثبات در جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ یکی از مواردی است که در این زمینه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم پیله فروش در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، گفت: حوزه کشاورزی در تامین کالاهای اساسی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توسعه این حوزه و چرخش تحول آفرین می‌توان نیاز به وادرات کالاهای اساسی را کاهشداد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: امروز برای بقای کشاورزی باید تمرکز به توسعه صنعت کشاورزی بیشتر از تمرکز به محصولات کشاورزی مد نظر قرار گیرد تا نیاز به وادات کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: در نگاه جدید دولت که یک چرخش تحول آفرین است یارانه به طور مستقیم در اختیار مردم قرار می‌گیرد که با این امر تولید کنندگانی در بازار باقی می‌مانند که تولیدشان بر مینای دانش باشد.

این مسئول ادامه داد: یکی از مواردی که از دامپشزکی انتظار داریم کاهش واردات و ارتقای نقش مراتع در تامین غذای دام است.

در این مراسم از حمید زینالی تقدیر شده و مهدی جلوخانی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین معارفه شد.

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز