خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته معلم؛

معلمان برتر قزوین در هفته معلم معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۰۹

دبیر ستاد بزگداشت مقام معلم در استان قزوین گفت: ۲۰۸ نفر به مرحله نهایی انتخاب معلمان برتر و فعال راه یافته‌اند که ارزیابی آن‌ها تا ۳۱ انجام خواهد شد و در هفته معلم تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در شورای آموزش و پرورش استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در رابطه با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل که از مصوبات جلسه گذشته بود، ضمن احصاء دانش‌آموزان مشکلات آن‌ها هم برشمرده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در راستای ارتقای معدل کنکور، بهسازی آزمایشگاه‌ها، برگزاری کارگاه توانمندسازی برای مدیران و معلمان از جمله اقداماتی هستند که درصورت تحقق به ارتقای نمره دانش‌آموزان پایه دوازدهم کمک خواهد شد. 

وی بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن هفته معلم، برنامه ریزی برنامه‌های این هفته و تبیین و‌ معرفی شهید مطهری از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

دبیر ستاد بزگداشت مقام معلم در استان قزوین هم در این جلسه گفت: برای شناسایی معلمان فعال از دو سال گذشته سامانه‌ای درنظر گرفته  شده که در ابتدا یک‌هزار و ۵۶ معلم ثبت نام کرده و در نهایت با طی مراحل مختلف افراد برگزیده اعلام خواهند شد.

اسدی ادامه داد: برنامه‌های هفته معلم در جلسات مختلف بررسی شده و با سمن‌های مختلف هم دیدارهایی داشته‌ایم تا از ظرفیت آن‌ها برای ارتقای سطح برنامه‌ها استفاده شود، همچنین سخنرانانی از حوزه علمیه قم برای معرفی شخصیت شهید مطهری و اهداف انقلاب به استان دعوت خواهند شد.

این مسئول افزود: حضور مسئولین ارشد استان، دیدار معلمان منتخب استان با استاندار، حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با معلمان دارای بیماری خاص، نشست خبری با اصحاب رسانه، تقدیر از پیشکسوتان، نشست با منتخب دانش‌آموزان استان و همایش معلمان از جمله برنامه‌های هفته معلم است.

بیان مشکلات در حوزه زمین‌های چمن، توجه به معلمان و انتقال تجربه آن‌ها در قالب مکتوب و کلیپ، ارتقای سطح معلمان و‌ توجه به برگزاری دقیق کلاس‌های ضمن خدمت از جمله مواردی بود که در این شورا مطرح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز