خبرگزاری کار ایران

در پی آلودگی هوا؛

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای بوئین زهرا تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۷۱

در پی آلایندگی هوا و افزایش گردوغبار در سطح شهرستان بوئین زهرا، جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد ادیب رامندی در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با اشاره به میزان افزایش ذرات گرد و غبار و آلاینده بودن هوا بیان کرد: در شرایط کنونی و همچنین در روزهای آینده تا پایان هفته از شهروندان عزیزی که دارای مشکلات تنفسی، قلبی هستند درخواست می‌شود بجز موارد اضطرار (بااستفاده از ماسک) از منزل خارج نشوند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطر نشان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع)، مراکز جامع سلامت و دستگاه‌های خدمات رسان در حالت آماده باش کامل بوده و تا اطلاع ثانوی معادن، کارخانجات تولید کاشی و سرامیک و صنایع آلاینده طبق نظارت و بازرسی و اعلام نظر محیط زیست و شبکه بهداشت فعالیت کنند و در صورت افزایش آلایندگی همه این معادن و حتی فعالیت‌های عمرانی نیز به کلی تعطیل خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود گردوغبار در روزهای پایانی هفته جاری، از تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی در فضای باز در اواخر هفته خبر داد و گفت: ازفردا زنگ ورزش در مدارس برگزار نخواهد شد و برای تعطیلی کامل مدارس نیز در روزهای آینده و بنا به شرایط جوی و میزان آلایندگی‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز