خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح خدمات مراقبت در منزل در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۱۱

مدیر کلینیک‌های ویژه و مدیر اجرایی اولین مرکز دولتی مراقبت در منزل از بیماران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: برای اولین بار در کشور ارائه خدمات درمانی در اولین مرکز دولتی مراقبت در منزل کشور با تماس شماره ۳۳۹۳۳ به بیماران کرونایی در قزوین امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فریدون شعبانی گفت: بیماران نیازمند به مراقبت درمانی و پرستاری خصوصا بیماران مشکوک کرونایی می‌توانند با گرفتن شماره ۳۳۹۳۳ از کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با تعرفه دولتی بهره‌مند گردند.

مدیر کلینیک‌های ویژه و مدیر اجرایی اولین مرکز دولتی مراقبت در منزل از بیماران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار کرد ، این طرح بصورت میانگین ماهانه به حدود 750  نفر از بیماران با علایم کرونایی توسط تیم‌های مراقبت پزشکی و پرستاری دانشگاه مستقر در کلینیک ویژه محمدزاده خدمات درمانی و داروئی را در منزل  ارائه داده است و این خدمات در ایام پیک ماهانه تا هزار و 300 نفر بیمار هم بوده است که در کاهش بار مراجعین بیماران کرونایی به مراکز بیمارستانی موثر بوده است .

شعبانی گفت: این طرح با پیگیری و حمایت اساتید و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و تایید وزارت بهداشت و درمان با مصوبه هیئت دولت  بصورت پایلوت اولین بار در کشور در قزوین با موفقیت اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز