خبرگزاری کار ایران

در استودیو ایلنا مطرح شد/ قسمت سوم

مردم فداکاری سردار سلیمانی را با تمام وجود درک می‌کردند +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۲۷۶

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: یکی از خصوصیات بارز سردار این بود که خود را فدایی مردم می‌دانست و فقط حرف نزد و این فدایی بودن در حوادث متفاوت کشور بروز پیدا می‌کرد و مردم این خصوصیات را با تمام وجود درک می‌کردند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با حضور در برنامه گفت‌وگو محور ضلع سوم استودیو خبری ایلنا درباره همراهی سردار با گروه‌ها و افراد مختلف و ضرورت نیاز جامعه امروز به این نوع نگاه و رفتار در مسئولین گفت: سردار سلیمانی خود را فدایی مردم می‌دانست و این امر در مواقع مختلف قابل لمس بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: نوشتن و مطالعه از خصوصیات بارز سردار بود و نامه‌های او در سفرهای هوایی را می‌توان مورد مطالعه و بررسی قرار داد؛ در نامه پدرانه به دخترش که آن‌‎ها را در اوج عاطفه می‌نوشت، می‌گوید وقتی من از شما جدا می‌شوم‌ دلتنگ می‌شوم، شما چشمان من هستید و با تمام وجود دوستتان دارم، شما هم مرا نذر مردم کردید و بیشتر از آنکه کنار شما باشم در کنار مردم بودم.

وی ادامه داد: از او بسیار دیدیم که چطور خود را فدای مردم می‌کرد؛ در سیل خوزستان وقتی همه تب و تاب‌ها افتاد و همه آمدند و عکس‌های خود را گرفتند و رفتند، سردار سلیمانی وارد میدان شد و بر این باور بود که خوزستانی‌ها حق بر گردن ما دارند و هشت سال سپر انقلاب و کشور بودند و امروز باید به آن‌ها کمک کنیم.

این مسئول تاکید کرد: سردار خود را ندید و از خود گذشت، هر کس قرار است محبوب مردم باشد اینگونه است و این ویژگی‌ها باعث شد این شخصیت که در تاریخ بی  نظیر است به‌عنوان اسطوره در ذهن‌ها بماند؛ در بیانیه گام دوم نیز برخی می‌گفتند این بیانیه نقصی دارد؛ چرا که رهبر در آن از همه گفت و تجلیل کرد اما از خود هیچ چیزی نگفت، این نوع نگاه منطق دینی دارد.

سردار سلیمانی انسانی بود که عمل موفقی داشت

وی اظهار کرد: روزی که قرار شد سردار را به‌عنوان فرمانده نیروی قدس معرفی کنند، گفت از ابتدای راه یک کوله دارم که در آن دو توشه تمام نشدنی قرار دارد و آن‌ها توکل به خدا و اخلاص هستند و آثار اخلاص او این بود که در سخت‌ترین لحظات آرامش داشت و این ویژگی را در جبهه مقاوت دیدیم.

رفیعی آتانی درباره ضرورت پژوهش درباره منش شخصی سردار سلیمانی عنوان کرد: بنای خود سردار بر این امر بوده و در نامه نگاری‌ها و یادداشت‌هایی که داشته مطرح کرده که شاید این مطالب در روزهای بدون من به درد شما بخورد، درواقع  بنا داشته افکار و اندیشه او منتشر شود و در مواقع مختلف از جمله در کتاب‌هایی که می‌خواند نقطه نظرات خود را یادداشت می‌کرد.

رفیعی آتانی گفت: نباید شعار زده شویم، او یک انسان است که عمل موفق داشته و در مکتب امام و انقلاب موفق شده و برای معرفی این سردار شهید اگر عمل‌هایش را برشمریم کافی است و نباید به سراغ رمان و وهم و خیال برویم.

 

حجم ویدیو: ۷۱.۰۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز