خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

امروز هرکس جوانان را باور نکند قدرت شتابانده انقلاب اسلامی را قبول ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۳۱

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز هرکس جوانان را باور نکند قدرت شتابانده انقلاب اسلامی را قبول ندارد، افزود: این قطار انقلاب اسلامی نیازمند انرژی و انگیزه است و این جوانان می توانند انقلاب اسلامی را به شکوفایی هر چه بیشتر برسانند، همانگونه که در جنگ و مباحث علمی با استفاده از ظرفیت جوانان به پیشرفت رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رویداد در حقیقت متعلق به تمامی ملت ایران است و تمامی شرکت کنندگان این رویداد به سبب درک درست از جامعه و وضعیت کشور و خلق ایده قبل از اعلام نتیجه برنده هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: این جوانان برای نجات جامعه به سمت خلق ایده رفته اند که بسیار ارزشمند است و در این مسیر با واقع بینی حرکت کرده اند و مسیر خود را با خیال و توهم یا به شیوه ذوقی دنبال نمی کنند.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری احتیاج داریم که منویات مقام معظم رهبری را تبدیل به محتوای دیجیتال کنیم، گفت: امروزه این جوانان با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است، به سمت ایده پردازی در این حوزه رفته اند که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

او اضافه کرد: امروز اقتصاد مقاومتی با شعار "صرفه جویی راه نجات کشور است" مطرح شده که خوشبختانه بسیاری از این جوانان در این زمینه ورود کرده اند و اطلاعات و فهم آنها از اوضاع کشور بسیار خوب و مفید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز