خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

اطلاع رسانی خدمات سازمان بازرسی قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۲۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: متاسفانه مردم از عملکردهای موثر و نتیجه بخش این سازمان مطلع نیستند، در صورتی که اگر آگاه سازی صورت گیرد سبب تنویر افکار عمومی و جلب اعتماد مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، علی شعبانی در دیدار با بازرس کل استان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی صورت گرفت، ضمن تبریک این روز، نظارت را امری ضروری دانست و گفت: بدون توجه به نظارت، نمی‌توان انتظار داشت دستگاه‌های حاکمیتی به وظایف خود صحیح و کامل عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن تاکید بر حمایت‌های همه جانبه دستگاه قضائی استان از سازمان بازرسی عنوان کرد: بنا داریم تا کارگروه مشترکی از اعضای سازمان بازرسی، دادسرا، دادگاه بدوی و تجدید نظر استان تشکیل دهیم تا نشست‌های کارشناسی به صورت منظم و مستمر در راستای حل مشکلات مرتبط با عدم حسن انجام وظایف تشکیل شود.

مقام ارشد قضایی استان در رابطه با تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در استان گفت: در این زمینه ادارات مربوطه موظفند نظارت لازم را  داشته باشند در غیر اینصورت مطابق قانون، مقام مسئول ادارات و نهاد هایی که مرجع صدور مجوز هستند، در اجرای ماده 8 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز