خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

پیگیری اجرای استخر شهر شال از طرح‌های اولویت دار است/ نباید اقدامات دولت قبلی نادیده گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۹۶۷

استاندار قزوین گفت: شال جزء شهرهای مهم استان بوده و شایسته توجه ویژه است؛ البته با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی رقم خورده و ادامه تلاش می‌کنیم شرایط بهتری فراهم شود و استخر شال از جمله موارد مهم مورد پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم بهره برداری از طرح‌های ورزشی شهرستان بوئین زهرا گفت: شال جزء شهرهای مهم استان بوده و شایسته توجه ویژه است؛ البته با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی رقم خورده و ادامه تلاش می‌کنیم شرایط بهتری فراهم شود و استخر شال از جمله موارد مهم مورد پیگیری است. 

استاندار قزوین ادامه داد: در راستای خدمت به مردم با انسجام گام برداشته‌ایم و در مجموع با وجود تحریم‌ها در توسعه کشور شاهد اتفاقات خوب و بزرگی بودیم و نادیده گرفتن آن‌ها بی انصافی است.

وی عنوان کرد: امیدواریم در دولت جدید با کمک تمام مدیران و مردم مشکلات حل شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین درباره طرح سالن ورزشی خیارج گفت: این طرح بزرگی در این منطقه است و حجت الاسلام علیخانی که در زمینه‌های مختلف خدمتگزاری صدیق بوده برای اهدای زمین تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: در شهرستان بوئین زهرا به برکت نظام اسلامی در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته و توسعه ایجاد شده و نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

جمالی پور عنوان کرد: در مجموع در دولت گذشته باوجود تحریم‌ها و مشکلات جدی در حوزه معیشت در حوزه درمان، طرح‌های آبیاری و صنعت اقدامات خوبی صورت گرفت و در استان نیز با همکاری و تعامل نمایندگان اتفاقات خوبی رقم خورد که افتتاح سد نهب و پیش برد سد بالاخانلو و انتقال آب از سد طالقان از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز