خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۱۷ هزار و ۸۸ فرصت شغلی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۹۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:با توجه به پیش بینی تعهد اشتغال استان در سال جاری ۱۷ هزار و ۸۸ فرصت شغلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: تعهد اشتغال استان در سال ۹۹، ۱۸ هزار و ۳۷۵ و در سال ۹۸، ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی بود که به ترتیب ۱۰۸ درصد و ۱۰۴.۹ درصد تحقق یافت.

وی با اشاره به تعهد اشتغال استان در سال جاری، افزود:طبق این تعهد باید شهرستان آبیک ۲ هزار و ۳۲۲ فرصت شغلی، آوج ۹۳۲، البرز ۲ هزار و ۲۷۱، بویین زهرا ۲ هزار و ۶۱۰، تاکستان سه هزار و ۸۴ و قزوین پنج هزار و ۸۶۹ فرصت شغلی را ایجاد کنند.

گروسی اضافه کرد: همچنین طبق این تعهد، برای دستگاه های اجرایی استان شامل آب منطقه ای، آب و فاضلاب استان، بهزیستی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت گاز، صندوق کارآفرینی امید، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و اقتصاد و دارایی برش های اشتغالزایی مشخصی در نظر گرفته شده و به همه آنها ابلاغ شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: سال گذشته اعتبار ابلاغی به استان تقریبا ۲۹۶ میلیارد تومان بود که همین رقم نیز به استان اختصاص یافت و بخش کشاورزی بیشترین سهم از تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ نیز یک هزار و ۵۵۷ طرح اشتغال روستایی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۷۵ درصد اعتبار تخصیصی را دریافت کردند که نقش موثری در اشتغالزایی در مناطق روستایی داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز