خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

قزوین از نظر مشارکت مردمی در نماز جمعه جزء استان‌های برتر کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۸۸

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین گفت: طی این چهل سال نماز جمعه در استان مردمی و داوطلبانه برگزار شده و قزوین جزء شهرهایی است که در سطح کشور از نظر حضور و مشارکت مردمی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی شفیعی شاد در نشست خبری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین که پیش از ظهر امروز در مسجدالنبی برگزار شد گفت: نماز جمعه از جمله مواردی است که در دین از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و قرارگاه و قلب فرهنگی شهر است؛ اما مغفول مانده و آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین ادامه داد: در استان قزوین از تیر ماه ۶۸ با انتخاب آیت آلله باریک بین به عنوان امام جمعه،   اقامه نماز جمعه آغاز شد؛ البته پیش از آن نیز نماز وحدت در استان برگزار می‌شد.

وی عنوان کرد: برای چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه نیز برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته شده که مشق آیات برای خطاطان، رونمایی از تمبر نماز جمعه، حضور در مزار آیت الله باریک بین و بزرگداشت این عالم، مرمت و بازسازی جلوخان مسجد و تجلیل از خدمان نماز جمعه طی چهل سال از جمله آنها است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز