خبرگزاری کار ایران

دو محکوم به قصاص در قزوین از چوبه دار رهایی یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۲۲

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با حضور خادمان رضوی در استان قزوین دو محکوم به قصاص در پرونده قتل با رضایت اولیای دم بخشیده شده و زندگی دوباره یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میلاد جباری با اشاره به بخشش زندانی مقتول به قصاص گفت: با حضور کاروان زیر سایه خورشید در قزوین خانواده دو مقتول از قصاص قاتلان گذشتند.

 دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین ابراز کرد: در یک پرونده قتل عمد حدود ۹ سال پیش توسط عموی خانواده رخ داده بود که با وساطت خادمان رضوی، زمینه رضایت از فرزندان مقتول فراهم شد.

وی افزود: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغی بابت دیه، تنها به حرمت امام‌رضا (ع) و به یمن قدوم پربرکت خادمان بارگاه رضوی رضایت داده و از اجرای حکم قصاص گذشتند.

جباری عنوان کرد: هدف از حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان‌های مختلف، تنها برگزاری جشن به‌ مناسبت ایام دهه کرامت نیست؛ بلکه حضور این عزیزان در استان‌های مختلف، زمینه‌ساز فعالیت‌های مختلفی می‌شود.

جباری افزود: اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید، ایجاد حس زیارت است، اما هرساله اتفاقات مثبتی با وساطت خادمان رضوی در استان‌ها رخ می‌دهد که از جمله آن‌ها، آزادی دومین زندانی متهم به قتل عمد در قزوین است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: خادمان آستان قدس رضوی با حضور در منزل افراد رضایت‌دهنده و اهدای هدایای متبرک رضوی، از آنان جهت انجام این اقدام ارزشمند قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز