خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع موانع تولید انجام می شود؛

بازدید مستمر مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۶۴

استاندار قزوین گفت: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی بصورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور، دربازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین 2 گفت: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

استاندار قزوین ادامه داد: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می‌شود و مواردی که در بازدیدها توسط مدیران واحدهای تولیدی بیان می‌شود با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد و برای حل آن تلاش می‌شود.

وی ابراز کرد: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی بصورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"انجام می‌شود.

استاندار قزوین از خط تولید شرکت نوآور ارتباط صنعت مستقر در شهرک صنعتی کاسپین۲ (آبیک) در زمینه دسته سیم لوازم خانگی- دوشاخه و ماسک با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، شرکت سارا کارتن در زمینه تولید کارتن چند لایه و کارتن بسته بندی با ۲۸ نفر اشتغال و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و  شرکت پلیمر روشان تولید کننده منهول های پلی اتیلن و تولید کننده انواع سازه های پلی اتیلنی با  ۳۰ نفر اشتغال بازدید کرد.

وی همچنین از شرکت سها طب البرز  در زمینه تخت جراحی اتاق عمل با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، شرکت ایستا لنت آریا در زمینه لنت ترمز سبک و سنگین با اشتغال ۱۷ نفر و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی، شرکت ایستا نوآوران در زمینه تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف با اشتغال ۸۰ نفر و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی و شرکت درود کلید در زمینه مقره های فشار قوی سیلیکونی با اشتغال ۵۰ نفر بازدید کرد و برای حل مشکلات آ‌نها دستورهای لازم را صادر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز