خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

ساماندهی شهرک چرم سازی قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۵۳

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار قزوین گفت: ساماندهی شهرک صنعتی چرم سازی برای برخورداری از حمایت های دولتی، توجه به الزامات زیست محیطی و تعیین محدوده آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه ساماندهی شهرک چرم سازی قزوین اظهار کرد: ساماندهی این شهرک برای پیشگیری از چالش های آینده آن یک ضرورت است تا با مشکلات زیست محیطی در اجرای طرح توسعه مواجه نشویم.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: روند ساماندهی محدوده این شهرک باید با تایید ستاد سرمایه گذاری استانداری صورت گیرد و امکان استقرار صنایع مکمل و خدماتی در آن مهیا و نقشه توسعه نیز تدوین شود. 

فرخزاد یادآورشد: تاسیس شهرک صنعتی خصوصی در دوره زمانی 4 ماهه، تعیین کار گروه مشورتی برای استقرار صنایع به روز، دادن مهلت 6 ماه برای مالکان محدوده قبلی و پرداخت عوارض تبصره یک، مهلت محیط زیست به واحدهای مستقر برای تغییر فرآیند تولید از روش اسیدی به سیستم های با تکنولوژی بالا، از اقداماتی است که باید اجرایی شود.

وی ادامه داد:مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز تا تصمیم گیری نهایی، پیش بینی آب مورد نیاز شهرک چرم سازی ، تعییم محدوده کنونی و طرح توسعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در این شهرک 11 واحد صنعتی در حال فعالیت و تولید است که برخی جواز تاسیس گرفته اند و باید مراقب ساخت و سازهای غیرمجاز باشیم.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: برای توسعه این شهرک باید با لحاظ محدوده تعیین شده اقدام شود و با مالکان هم توافق لازم صورت گیرد و الزامات زیست محیطی هم مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز