خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی شهرداری‌های قزوین تا پایان ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۲۴

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۳۹۷ میلیارد ریال در شهرداری های استان قزوین همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی  با اعلام این خبر گفت:  از ابتدای سال ۹۸ با تلاش مسوولان بویژه مدیران شهری استان و فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی و زیر بنایی و با جذب سرمایه گذاران، گام های مهمی در جهت پیشرفت شهر های استان برداشته شده است.

وی ادامه داد: شش ماهه نخست امسال همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهر های استان‌ قزوین با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد. 

مدیرکل امور شهری استانداری بیان کرد: هدف عمده ما تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه‌ تمام  است و در دهه فجر سعی شد تا پروژه‌های مهم و دارای اولویت در جهت رفع مشکلات و افزایش اسایش شهروندان بهره برداری و افتتاح گردد.

صالحی افزود : تلاش می شود برای سال آینده نیز پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، خدماتی را که ضروری و مورد نیاز مردم است در جهت رفاه هرچه بیشتر آنها، آماده افتتاح کنیم تا در مناسبت‌های پیش رو این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز